piątek, 13 kwietnia 2018

Przysmaki Naturea

Niedawno przeglądając facebooka zobaczyłam, że firma Naturea Polska szuka psich i kocich testerów do smakołyków. Jak już się pewnie domyślacie Rysio dostał się do grona testerów z czego się oczywiście ucieszyłam. Więc już dłużej nie przedłużając przejdźmy do recenzji.



Kocur do przetestowania dostał 5 różnych opakowań przysmaków, a każde z nich miało inny rodzaj mięsa: kurczak, kaczka, jagnięcina, wątróbka oraz ryba. Dodatkowo otrzymał próbeczkę bezzbożowej karmy dla kotów i kociąt sterylizowanych wszystkich ras.


Zapowiada się pysznie... :) 


NATURALS CAT & KITTEN KURCZAK





Skład: 
40% świeżego mięsa z kurczaka bez kości, 30% odwodnionego kurczaka, odwodnione ziemniaki, tłuszcz z kurczaka, 5% hydrolizowanej wątróbki z kurczaka, drożdże piwne, karob, jabłka, węglan wapnia, suszone całe jaja, olej rybny, wodorosty, żurawina, borówki, pomidor, chlorek potasu, yuka Shidigera.





Jak tylko otworzyłam próbkę z karmą, Rysio od razu wyczuł jej zapach i zaczął miauczeć żeby mu dać, jakby już dawno nie jadł. Wsadził w opakowanie łapkę i próbował ją sam wyciągnąć, ale oczywiście wsypałam mu do miseczki, a zajadał tak, aż mu się uszy trzęsły... ;) Dodatkowo karma jest z kurczaka a Rysiek uwielbiaaa kurczaczka, także jak najbardziej poleca. :D

NATUREA - KURCZAK



Skład: Świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
NATUREA - KACZKA



Skład: Świeża kaczka, świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
NATUREA - RYBA



Skład: Świeże ryby, świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
NATUREA - JAGNIĘCINA



Skład: Świeża jagnięcina, świeży kurczak, świeża wątróbka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).
NATUREA - WĄTRÓBKA



Skład: Świeża wątróbka z kurczaka, świeża wątrobka wieprzowa, świeże ryby, jabłko, gruszka, soczewica, wodorosty, glukozamina (1500mg / kg), tauryna (1600mg / kg), siarczan chondroityny, cynk (665 mg / kg).

PODSUMOWUJĄC:

Każdy smak przysmaków Naturea przypadł Rysiowi do gustu, jednak zauważyłam że polubił najbardziej kurczaka i rybę. Takie przysmaki są przede wszystkim zdrowe dla naszego pupila, ponieważ są wzbogacone w świeże mięso, a przede wszystkim nie zawierają żadnych sztucznych barwników i aromatów. Są one również wzbogacone w warzywa oraz algi bogate w kwasy Omega 3 i Omega 6. Przysmaki mają przyjemny zapach i odpowiednią wielkość. Przy okazji zapraszam na stronę marki, gdzie można zakupić takie o to przysmaczki oraz karmę nie tylko dla kota ale również dla swojego pieska: naturea.com.pl

  Dziękujemy firmie Naturea Polska za możliwość testowania smakołyków! :)


11 komentarzy:

  1. sprawdzę,czy ta karma jest w Zooplusie, skoro smakuje Rysiowi to moze i moje obwiesie polubią! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ❤ zapraszamy do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie przysmaki to ja rozumiem! Zdrowe, wiele opcji i jeszcze ładne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio trafiłam na te przysmaki! Kupiłam i bardzo zasmakowały mojemu pupilowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też uwielbiamy tę karmę, jest naprawdę super... ogólnie moja kcia preferuje karmowe "fast-foody", a tutaj zajada się tak samo... a wiem, że podaję jej coś dobrego. To mega ważne dla mnie... i generalnie bardzo dużo wartościowych substancji zawierają te karmy - nie zatracają się one podczas obróbki pokarmu, co również jest na plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby sto procent było mięso .żeby nie zakopali zdrowe prosięta

    OdpowiedzUsuń
  7. Oho, widać, że smakuje :D mój kot bardzo wybredny, może też spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuper, widać, że kotek zadowolony :D może spróbuję jej dla swojego wybrednisia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy miły komentarz.

Komentarze typu spam, reklama, używanie wulgaryzmów itp. zostaną usunięte.

Copyright © 2014 Rysio , Blogger